korpol.pl

Internet Komputery Marketing

Jak zyskać popularność
IT

Jak zyskać popularność jako ekspert w swojej dziedzinie?

Można posiadać ogromną wiedzę w konkretnej dziedzinie, jednak jeśli nie przekażemy jej innym w odpowiedni sposób, nikt nie dowie się, że jesteśmy ekspertami i warto nam zaufać. A przecież budowanie wizerunku eksperta jest bardzo ważne dla chyba każdego przedsiębiorcy, który chce wyprzedzić konkurencję w swojej branży. W związku z tym warto zadać sobie pytanie, jak zyskać popularność jako ekspert w danej dziedzinie. Odpowiedź wiąże się z działalnością firmy w Internecie, w budowaniu świadomości marki w sieci poprzez wartościowe materiały udostępniane odbiorcom.

Prowadzenie bloga firmowego

Pierwszym krokiem, który może przybliżyć nas do miana eksperta w swojej dziedzinie, jest prowadzenie bloga firmowego. Wielu przedsiębiorców rezygnuje z tego, gdyż wydaje się im to zbyt pracochłonne, a efekty nie są widoczne od razu. Tymczasem zaangażowanie w bloga zaprocentuje, dlatego warto wybrać tę drogę do tworzenia wizerunku specjalisty w swojej branży.

Prowadzenie bloga firmowego wiąże się z regularnym dodawaniem wartościowych tekstów związanych z danym tematem. Można to wykorzystać do komunikacji z klientem – na przykład stworzyć wpisy, w których odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania. Dzięki temu internauci, którzy szukają konkretnych informacji, trafią na naszego bloga i zobaczą, że potrafimy udzielić wyczerpujących informacji w danej dziedzinie i być może dodadzą naszego bloga do ulubionych zakładek w przeglądarce, aby być na bieżąco z nowo dodawanymi wpisami.

Blog to też szansa na naturalne zareklamowanie swoich produktów czy usług. Możemy dokładnie opisać, czym się zajmujemy, wskazać cechy charakterystyczne produktów czy nasze zalety widoczne podczas realizacji usług. Zaciekawieni odbiorcy z pewnością chętniej przejrzą naszą ofertę, gdy już zdążyli zaznajomić się z nią we wpisach blogowych. 

Gdy nie potrafię lekko pisać – usługi copywriterskie

Oczywiście największą wiedzę w danym temacie posiada ten, który zajmuje się tym na co dzień – czyli przedsiębiorca z konkretnej branży. Jednak może się zdarzyć, że przeniesienie tej wiedzy na papier w taki sposób, aby odbiorcy chętnie czytali stworzone teksty, może być trudne lub nawet może nie wychodzić. Co w takiej sytuacji? Czy to oznacza, że prowadzenie bloga firmowego nie jest dla nas?

Nie, to nadal nic nie zmienia, gdyż bez problemu w Internecie natrafimy na profesjonalne usługi copywriterskie. Najczęściej to agencje SEO zatrudniają copywriterów, którzy tworzą wartościowe teksty dla klientów. Lekkie pióro sprawia, że takie wpisy szybko się czyta, co pozwala na łatwe zdobycie grona odbiorców.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *